Întrebări frecvente
Ai o intrebare? Aici găseşti răspunsuri la cele mai frecvente întrebari. Dacă nu găsești răspuns la întrebarea ta, contactează-ne la adresa de e-mail salut@mylunchbox.ro sau completează formularul de mai jos.
Produse
De unde provin produsele? Voi găsi aceste produse și pe Temu?
Aceste produse sunt fabricate în străinătate din materiale testate și certificate pentru siguranța alimentară. Aceste produse nu sunt disponibile pe Temu, unde vei găsi doar imitații ale acestor produse, de calitate inferioară, fără a avea certitudinea materialelor din care sunt fabricate.
Furnizorii noștri includ mărci precum Yumbox, MontiiCo, Carl Oscar, Lekkabox, b.box, Omie etc.
Produsele sunt într-adevăr ermetice?
Da ;) Majoritatea caserolelor pentru alimente sunt ermetice (la cele care nu sunt, acest lucru este specificat în decrierea produsului). Capacul interior din silicon garantează o închidere etanșă, atfel alimentele nu se scurg din compartimente, nici lichide mai groase, cum ar fi iaurtul sau sosul de mere. Nu folosi caserolele compartimentate pentru lichide sau alimente cu multă zeamă (cum ar fi, apa, supa, iaurtul, fructele sau legumele care lasă multă zeamă), deoarece acestea se pot scurge.
Pentru mai multe sfaturi, citește articolele de pe blog.
Care este termenul de garanție a produselor?
Produsele sunt fabricate din materiale durabile și rezistente, pentru a asigura o calitate înaltă.
Termenul minim de garanție este de 12 luni, dar la unele mărci acest termen este mai lung. Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de fabricatie, vor fi inlocuite pe baza bonului fiscal.
Garanția nu este valabilă în cazul unor defecte rezultate din curățarea necorespunzătoare a produselor (de exemplu, la o temperatură prea ridicată) sau depozitarea necorespunzătoare (de exemplu, mucegai).
În cazul în care produsul prezintă defecte de fabricație, te rugăm să ne contactezi la adresa salut@mylunchbox.ro pentru a remedia problema. Mesajul de solicitare trebuie să conțină numărul comenzii și o fotografie a produsului defect. Ne dorim ca tu să te poți bucura pe deplin de podusele noastre și vom face tot posibilul să remediem orice problemă!
În unele cazuri, pentru a putea beneficia de înlocuirea pordusului sau returnarea valorii achiziției, este necesar ca produsul să fie returnat pentru inspecție.
Achiziție
Cum pot achiziționa produsele?
Produsele pot fi achiziționate prin intermediul magazinului online, adăugându-le în coș.
Dacă dorești să plătești prin transfer bancar, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail salut@mylunchbox.ro.
Am plasat deja comanda, dar aș dori să fac modificări la ea. Pot face asta?
Pregătim constant comenzile pentru livrare.
Trimite-ne un mesaj la adresa salut@mylunchbox.ro. cât mai curând posibil, iar dacă coletul tău nu a fost încă predat serviciului de curierat, vom face tot posibilul să facem modificările solicitate.
În cazul în care coletul a fost deja predat serviciului de curierat, nu se pot efectua modificări ulterioare.
Vom expedia coletul la adresa de livrare specificată în comandă. Dacă coletul este returnat din cauza unei adrese greșite, expedierea va implica plata taxelor de transport din nou.
Transport
Cum se face livrarea?
Livrare se face prin GLS în termen de 5 zile lucrătoare.
Cât costă transportul?
Costul pentru transport este 39 lei, dar pentru comenzi de minimum 400 lei transportul este gratuit.
Rambursare și returnare
M-am răzgândit - cum pot anula comanda?
În conformitate cu Termeni și condiții, dreptul de retragere poate fi exercitat în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Intenția de retragere poate fi anunțată prin e-mail la adresa salut@mylunchbox.ro. Ne vom ocupa noi de ridicarea produselor. Vom rambursa suma achitată (inclusiv costurile de livrare) pe cardul de credit utilizat pentru achiziție sau o vom transfera în contul tău bancar în termen de maximum 14 zile de la sosirea produsului.