Hogyan oszd meg affiliate linkedet a közösségi médiában

Cum să distribui un link de afiliere pe rețelele de socializare

Dacă ești ambasadorul nostru , ai propriul link și vei primi un comision pentru achizițiile efectuate prin intermediul acestuia. Scopul tău este să distribui linkul pe pagina ta de socializare, să-ți faci urmăritorii să dea clic pe el și apoi să ajungă pe www.uzsonnasdobozom.hu prin intermediul acestuia.

Este important ca linkul să fie accesabil cu clic - dacă nu este accesabil, este posibil ca urmăritorul tău să nu acceseze exact linkul respectiv, ci va căuta doar www.uzsonnasdobozom.hu și tu nu vei primi niciun comision.

Am adunat informații despre cum puteți partaja un link pe care se poate da clic pe diverse rețele sociale:

Instagram

Din păcate, un link din descrierea unei postări nu este accesabil, așa că atunci când creezi o postare, este mai bine să pui linkul în Bio. În postare, poți scrie:

  • "Găsești linkul în bio!"
  • „Trimite-mi un mesaj direct și îți voi trimite linkul!”

Dacă cineva este interesat, trimiteți-i linkul într-un mesaj privat, pentru că așa sigur va fi accesat de utilizatori.
Puteți utiliza Linktree sau un serviciu similar pentru a afișa mai multe linkuri într-un singur loc.

Poți pune un link pe care se poate da clic în povestea ta:

  • Folosește un abțibild cu „link” în povestea ta și precizează clar ce vor găsi pe el.
  • Sfat: Folosește un îndemn la acțiune, cum ar fi „Arată aici 👇” sau „Click aici pentru a comanda!”

Facebook

Într-o postare sau poveste pe profilul tău personal :

  • Linkul va fi accesibil prin clic și merită să scrieți o scurtă recomandare sau o experiență alături de acesta.
  • Disponibil pentru persoanele care nu te urmăresc, dar sunt prieteni (depinde de setările tale de vizibilitate/securitate)
  • Sfat: folosește propria fotografie sau imagine a produsului de pe uzsonnasdobozom.hu pentru a capta mai bine atenția prietenilor tăi

În grupuri (unde este permis. Linkurile de afiliere nu pot fi postate în grupul FB Vidám Uzsonnák):

  • Dacă cineva caută ceva relevant, puteți distribui linkul ca răspuns.

Pinterest

Dacă ai propriul cont, poți crea un pin care va face trimitere la propriul tău link de afiliere.

  • Alege o imagine care se potrivește produsului și adaugă-i cuvinte cheie.

TikTok

Linkul poate fi plasat în bio, dar numai pentru conturile business! (Sunt necesari 1000 de urmăritori)

  • Folosește un îndemn la acțiune în videoclipul tău: „Link în bio!”
  • Poți să-l scrii și într-un comentariu, dar nu va putea fi accesat cu clic.

E-mail / Messenger / WhatsApp / Viber

Aici linkul este întotdeauna accesibil prin clic și, din moment ce comunicarea este mai personală, există șanse mari ca utilizatorii să dea clic pe el.

+1 sfat:

Un îndemn la acțiune (pe scurt, CTA) este o propoziție sau o frază care încurajează cititorul să acționeze. De exemplu: „Dați clic pe link!”, „Urmăriți acum!” sau „Comandați astăzi!”.

Înapoi la blog

Ce părere ai despre acest articol?

Comentariul tău va apărea pe site după aprobare.